Slits mellan två... eller alltså va?

Vad ska jag göra????!!!!! Jag får panik på Blogg.se's nya system och att man inte kan komma åt bildarkivet! Alltså, kan jag inte byta header förrän... Ja, när? Har testat på wordpress lite smått men det går ju banne mig inte att ändra nästan någonting i deras teman! Alltså, visst ser det bra ut - men jag hatar ljusblått! Det drar mina tankar till tandläkarens bakåtvända rock, det ser liksom alldeles för kliniskt ut!
 
Vad ska jag göra? Tyck gärna till, du som läser detta! (Ja, jag har sett att det är en person som faktiskt kikar in här lite då och då!)
 
Min wordpressblogg
 
 

Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0