Took a car downtown where the lost boys meet,

Tjena!
Har varit hemma hela dagen, haft lite sådär kul som ni förstår! Men sedan gick jag på bio med två goa vänner (vet inte om jag får nämna dem på bloggen direkt). Vi var i alla fall och såg "Footloose". Kan inte påstå att det var den bästa film jag sett, men den var ganska bra. Som ni förstår var det en dans-film, och efteråt kände man bara behovet av att dansa runt på gatorna! Haha, vi passade på att öva lite koreografi till vår musikal.
Den var inte bättre än Stolthet och Fördom! Fast... undra om någon film kan vara bättre än den?
Skådespelarna till huvudkaraktärerna i Footloose.
Visst är hon lik Jennifer Aniston?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det va jätte kul! Ja hon liknar faktiskt Jenifer Aniston!

2011-11-06 @ 18:34:58

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0