Never mind,

Jag har märkt att de flesta har en såkallad "hat-butik".
Min hat-butik är GinaTricot, jag klarar inte av den! Jag har helt enkelt inte lust att varken gå in där, eller ännu mindre, köpa något där. Jag tror jag bara har köpt ett enda plagg där, och det var bra längesen.
Inne på GinaTricot ser man ju nästan bara plagg som ser exakt likadana ut som den där klänningen som man såg på H&M i vintras eller de där shortsen som liknar de som var i Elle i mars-numret.


Stella McCartney (Summer 2011 collection)


Moschino Chic n' Cheap, Lemon Dress

Och då ska GinaTricot såklart göra samma sak ...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHNEEEEEEEEEEEJ!


Godnatt!


Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0