Come on, let's go to the place where we belong,

Hej och förlåt

Problemet med den inzoomade blogg.se är löst. Om ni lider av samma problem jag hade kan jag säga att man zoomar ut med Ctrl -  (och zoomar in med Ctrl+).

Hursomhelst, i helgen träffade jag Klara och Annika, och vi fick en rolig ide att leka modell... Här är en del av resultaten...




Tycker faktiskt att bilderna blev rätt bra...
Västen är Klaras...


Jag blev så glad imorse då solen lyste rätt på mig och min säng var typ skönare än någonsin!
Jag brukar alltid bädda sängen innan jag går och lägger mig och bäddningen var kvar när jag vaknade! Det har aldrig hänt förut... :S


Kommentarer
Postat av: Klara Gadd

stolt väst ägaare ;P haha

2011-03-23 @ 07:38:22
URL: http://klaragadd.blogg.se/

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0