However, I can't say I'm sorry,

Hejsan alla, och ursäkta för min dåliga uppdatering...

Ikväll har jag varit hos goaste Annika och firat henne på 14-årsdagen (eller egentligen dagen efter 14-årsdagen).
Det var i alla fall hur kul som helst och vi "gick" på bio (åkte ju faktiskt bil...). Filmen blev "I am number 4", trots att jag ska se den på tisdag igen :P.
Den var skitbra, och jag längtar faktiskt till att se den igen. Fast jag tycker att slutet var lite... udda, men det kommer säkert en uppföljare.


Eftersom mitt kamera-dilemma fortfarande kvarstår tänkte jag stolt presentera min nya affärsidé:





Att publicera de mest pinsamma, fula och ointressanta webcam-bilder jag har

Låter skitdumt och imorgon bitti kommer jag ångra det.


Hahaha, jag ångrar mig redan...


Men detta är ingen långvarig sak (jag vet hur irreterande det är med "webcam-bloggar")...



Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0