Do you believe in Tooth Fairy, Santa?

Milda makaroner vilken dag detta har varit!

På eftermiddagen fick jag lite bråttom till fiolen, så jag tog cykeln (hade egentligen tänkt gå). Och så när jag ställer cykeln i cykelstället hittar jag mitt örhänge som jag tappade där för typ en vecka sen!
Sen gick jag in och spelade, och sen skulle jag cykla hem.
Nu är det så att istället för ett cykellås så har jag en vajer som jag sätter fast i ett lås, och som jag brukar lägga i korgen. På något sätt lyckades jag slå till en tand när jag virade ihop den, och den tanden lagades när jag var typ 8 (?).

Och så gick lagningen sönder.

Så nu har jag som ett hål... (det är inte så snyggt)

Fast det är klart, jag ska inte överdriva. Hålet ser säkert större ut för mig än för någon annan.


Del 2 på mitt nya projekt: Jag med hörlurar och en gluggliknande tand.




Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0