Sjuk fredag

Hej "alla" bloggläsare :P

Idag har det varit en helt sjuk dag och jag har blivit sjuk... (sjukt va???)


Asså, vi har nån i skolan som bara går o snor pengar i folks kontor! Jättekonstigt :S


Sen har jag känt mej typ frånvarande hela dagen :S Jag upptäckte sen att jag kände mig rejält förkyld...
Sen eftersom att jag blev sjuk, kunde jag inte gå på stortonår i Älvsjö och fira Rebecka... Skickade ett sms istället :P


Jag måste oxå bara säga att jag vet att designen är rätt så ful men att jag håller på med en ny.


Hare bra kexchokla!





Kommentarer
Postat av: Sofia:D<3

Krya på dej clara!<3

2010-09-18 @ 16:01:01
URL: http://sofiasjonneby.blogg.se/

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0