Hungrig

Hejhej! Som ni förstår är jag hungrig...


Men nu ska jag blogga om min helg!

I Fredags!

Strapatsen - Vi sprang 1,5 mil i skolan, jag kom på 49:nde plats av alla tjejer i hela skolan!

Vintage-shopping - Elin och jag duschade och desan åkte vi in till stan och vintage-shoppade!
Jag köpte det här...

Tröja  - 30 kr


Linne/klänning  - 50 kr

MÄrkte nu att jag har exakt samma pose, va fult :S

Lördag...

Jag och Annika gick till Klara och hade spa-kväll (okej, en ansiktsmask var allt) men det var kul!

Jag sov över där...

Söndag...


Vaknade hemma hos Klara, tittade på film och gick hem.

Plockade svamp med mamma...

Var hos grannen och fikade.

Och nu dränker jag mina händer i lotion, inte bara för att den luktar gott, utan också för at jag har torra händer!


Hare bra kexchokla!


Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0