Lay in the sun and visualize, like it's 75 again,

Åh, jag är så glad. Det nämligen så att min kjol jag gjort på slöjden äntligen är klar. Det känns som att jag gjort om den tiotusentals gånger, om och om igen. Här är i alla fall resultatet:


JAG har alltså sytt den:D

Men annars har dagen varit sunk, det är näst inpå snöstorm ute. Vi hade dessutom halv idrottsdag, och eftersom jag glömt att anmäla mig till något, blev det promenad. I motvind. I näst inpå snöstorm. Utan mössa. Men sedan tog vi och drog till McDonalds och åt äppelpaj och glass! Provade nya toblerone-smaken på McFlurry, den var god.

Ska sova nu. Börjar tidigt imorgon. Godnatt.


Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0