I wanna know your name,

Just nu sitter jag i soffan och näsan fullständigt rinner. Det är fortfarande så gott som snöstorm ute, och sjukt kallt. Jag har varit lite risig hela dagen, kan bero på gårdagens missöden.

Har i alla fall sovmorgon till fem över halv elva imorgon! Kommer ha det de närmsta vekorna, förhoppningsvis längre!



Imorgon är det dgs för fiolkonsert, då jag ska spela solo! Superglad, och längtar!!! Det är konstigt, för för några år sedan skulle jag ha haft nerverna ut-och-in vid det här laget. Jag har liksom vant mej... Konstigt egentligen...

Aja, hare bra kexchokla!




Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0