Snart sommarlov

Skulle ha publicerat det här igår, men datan laggade... så det var igår, men är skrivet som idag :P

Tjabba halå :P som sagt är det ju snart sommarlov och det gör en så glad.

Idag hade vi halvdag och hemstudier, men jag och hedvig åkte till skhlm för att hon skulle titta på konfirationsklänning, och jag skulle titta på skor :P vi hittade inget av det vi kom för, men jag köpte en kjol som jag sneglat på så många gånger förut, och ett linne som passade till. Linnet var dock lite stort, men vad har man en symaskin för????

Jag ska ha kläderna på skolavslutningen :P (längtar)


Gult linne (H&M)


gul&blå-blommig kjol (monki)


Såhar ska jag se ut på avslutningen :P


hade lite kul :P

Hare bra
https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/1895337/images/2010/claramidossymbol-svart_88766618.jpg

Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0