Santa Claus is coming to town,

Julafton, oj så tiden går!


Utanför fönstret slår julen ut, marken blir vit och kall!


Christmas Lights, påminner den här bilden om!


Jag har brytit gamla jutraditioner, och gjort något idag. Mamma och jag gick ner till centrum för att köpa oboy, ljus ocg en hemlig julklapp till Magnus. Mamma kom då på att hennes foundation var slut, så vi gick till Kicks. Då slutade det med att vi köpte några sista julklappar till alla fyra medlemmar i familjen (oss själva inkluderade).

Sedan tog vi en cappucino och varsin pepparkaka på ett cafe, mysigt.

Använde faktiskt "Klaras" kavaj, den är så snygg, jag ♥ den!

Så det här var min "gå-på-stan-outfit":

Jag ska byta om till kjolen jag sytt på slöjden senare!

God jul allihopa!

//Claramidos

Kommentarer
Postat av: Klara Gadd

antar att du gillar jackan ;P hehe stolt köpare ;P

2010-12-24 @ 23:46:52
URL: http://klaragadd.blogg.se/

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0