I'm dreaming, it must be it,

En vecka kvar till jul, hur går tiden så fort?

Har iallafall bakat lussebullar precis, eller degen åtminstone. Måste se till att baka bullarna snart, or the deg will dissapear!!!!

Igår var jag, Elin och Hedvig i SKHLM och skulle köpa julklappar... Skulle...

Men det var rea så jag köpte två par bykor och ett par sjiiiiiitasnygga solbrillor.
Här är lite bilder på sakerna...

"Jeans"leggins - 49 kr på New Yorker (skulle kostat 169 kr)
Sen var det ju dom andra byxorna, det var vanliga mjukisar för 49 kr.



Solglasögon - 20 kr på Jstore (skulle kostat 149 kr)

Och så en gårdagsoutfit:




Blev faktiskt väldigt glad när jag märkte att antalet läsare varje dag gått upp :) Mkt bra!!!

Och nu blev lussebullarna klara också :) Hann göra klart dom innan jag gjorde klart inlägget :D

Hare bra Kexchokla!
//Claramidos

Kommentarer
Postat av: Klara Gadd

Jätte fina fynd! :) älskar solglasögonen!

2010-12-19 @ 10:43:54
URL: http://klaragadd.blogg.se/

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0