Favorit-citat ur låtar

I feel my wings have broken in your hands,

I feel the world has folded in your heart,


- Save me, Remy Zero

När mina fingrar inte känner mer,
När mina ögon inte längre ser,
När livet vänder,

När mina öron inte längre hör,
När löven faller och en stjärna dör,
När livet vänder,

- Come give me love, Ted Gärdestad

All my nightmares escaped my head,
bar the door, please don't let them in.

- Welcome home son, Radical Face (bästa låten som finns)

Don't let go,
Never give up, it's such a wonderful life.

- Wonderful life, Hurts

Does it feel better than love?

- Better than love, Hurts


Ja, det var några som jag kom på direkt bara :P

//Claramidos




Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0