I väntan på måltid.

Asså internet är väl typ bland det bästa som har uppfunnits, men ibland blir det så sjukt tråkigt! '
Man går in på datorn och är astaggad och med skyhöga förhoppningar. Sedan, när man redan kollat facebook (2 gånger, ifall att man missat något), varit inne på en eller annan blogg och kanske till och med har kollat mejlen, inser man att det bannemig inte finns så mycket mer. 
MEN JAG tror mig ha kommit på lösningen.
Kan inte finna ord att beskriva min tacksamhet.

Man går helt enkelt in på youtube, skriver in det första ordet man kommer på i sökrutan och helt plötsligt finner man sig i en värld av udda youtube-klipp!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy vad söt ;)

2012-03-23 @ 00:11:15
Postat av:  Josefine - en 12 årig gymnast

Fin blogg! Kolla gärna min

2012-03-23 @ 18:56:57
URL: http://jozzis.blogg.se/

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0