11.11.11 11.11PM

Hej! Nu är det fredag (lördag om en timme)... Har varit en helt underbar första vecka efter lovet!
Vi har fått sluta tidigt flera dagar i rad! (Du bah, ehem... Who the hell cares?)
Jag är glad i alla fall!
I tisdags slutade vi tidigt eftersom vi hade prov på eftermiddagen, så då åkte jag och kollade på en begagnad systemkamera. Jag har ju sparat i (vad som verkar som) evigheter! Pappa följde med och vi köpte kameran! Det är en Canon EOS 400D från 2006, och även om den är ganska gammal så funkar den super!
Vi har ju en gammal analog systemkamera hemma så då hade vi ju redan en massa objektiv hemma! Jag fick ju med ett kit-objektiv med kameran (18-55) och det är ju ett användbart objektiv! Men det är verkligen kul att se hur bilderna "lyfts upp" av bra objektiv!
Som denna bild som jag har tagit med min kamera:
Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Klara Gadd

Nice :)

2011-11-12 @ 12:34:08
URL: http://klaragadd.blogg.se/
Postat av: Klara Gadd

skriv mer!

2011-12-04 @ 14:12:13
URL: http://klaragadd.blogg.se/
Postat av: Emma Ejermo

Cool bild. Vad duktig du är, Clara :D

2011-12-13 @ 12:38:43

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0