We're all fugitives, look at the way we live

Åh, jag somnar. Snart!

För först måste jag prata lite om min dag.

Jag hade en skit-morgon. Jag går inte in på detaljer men ni fattar principen.

Sen kom jag till skolan och då fick vi kolla på film.

Vi fick soppa till lunch, den var god men man blev skit-hungrig senare...



... eftersom vi slutade 16.15!

Sedan skulle jag till biblioteket och då lämnade jag tillbaka några böcker... Och lånade några också.
De har skaffat jättebra maskiner som man bara lägger en trave böcker på så registreras dom i datorn!

Jag gillar biblioteket starkt, tänk efter, en halvbra bok kanske kostar 70 kronor i pocket-form. Du vet att det är en sådan bok du inte kommer vilja läsa om. Är det inte bättre att låna en bok gratis och sen bara lämna tillbaka den? Var den riktigt bra kan du ju köpa den efter!

Anledningen att jag inte gillat bibiotek förut är att jag, i lågstadiet, varit tvungen att låna böcker varje månad. Haha, jag ville typ driva med läraren lite, så då lånade jag en bok jag redan hade!

Vad tycker du om bibliotek?

Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0