And time is on your side,

Hallihallå :)

Jag måste komma igång nu!

Idag har jag lite att bjuda på iallafall, även om det är lite.

Jag vet att många vill se bilder på hela mitt nya rum men det kommer snart, jag har bara haft lite hektiskt den senaste veckan. Nya designen pågår också :D


En outfit för ett par dagar sedan...
Byxorna är nya, jag köpte dom på Monki i Jönköping för 60 kr (skulle kostat 400)


Skor från DinSko i Jönköping, 199 kronor (skulle kostat 549 (!!!) kronor)


Min nya garderob :) Jag är superglad och supernöjd.


Ni kanske undrar vad jag gjort i Jönköping?
Jo, förra helgen åkte jag till Nässjö för att ha ett suprise-party för Signe (en vän till mig :P) och vi passade på att ta en tur till Jönköping.
Hälsningar till Emma, Signe och Sigrid, tack för en superbra helg!



Kommentarer
Postat av: Sofias

Väldigt härlig och snygg garderob, jag måste få komma hem till dej snart och se ditt nya rum!<3

2011-02-14 @ 16:13:24
URL: http://sofiasjonneby.blogg.se/
Postat av: rebecca

skitfin garderob! sån vill jag ha...:) måste få komma o kolla snart! nästa vecka är ja hos mamma ;)

2011-02-15 @ 06:54:54
URL: http://rebokah.blogg.se/
Postat av: Signe

Detta gillar vi starkt!! :D<3

Tack för en superkul helg!!

Kram <3

2011-02-19 @ 13:16:15

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0