We've got the you hang up, no you hang up kind of love,

Detta fick man höra i förmiddags precis innan lunch:
"Är det tisdag idag?"

Jag måste faktiskt hålla med. Det känns som tisdag.
Är det jag som är konstig eller brukar dagar lukta något speciellt?
Som lördag, lördag luktar alltid kalaspuffar.
Därför blev jag förvånad när jag vaknade en söndag och det luktade lördag!!!

Men det är väl bara nåt jag hittat på. Egentligen. Men idag tror jag det luktade tisdag. Fastän det är ju fredag. Hm.

Imorgon dras det i alla fall till landet. Kul. Men faktiskt, det ska bli kul.

Men nu ska jag titta på Vampire Diaries på Tv6play... Kul.


Hare bra Kexchokla!

//CLaramidos

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag håller med, visst luktar lördag kalaspuffar! :O

2010-12-05 @ 12:08:45
URL: http://ranran.blogg.se/

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0