Vår julskinka har rymt,

Angående rubriken, mamma spelade sönder låten idag. Jag vet inte säkert men jag tror det är hennes favorit-jullåt (???).

Kollade statistiken på bloggen idag, och upptäckte att jag haft 5 besökare, men 18 sidvisningar! För er som inte har/haft blogg, så betyder det att 5 personer varit inne på min blogg, men att den öppnats 18 gånger. Alltså har varje person i snitt besökt min blogg 3,8 gånger idag.
Jag tar det som något bra. Men asså bara så ni vet så uppdaterar jag inte 3,8 gånger om dan...

Har iallafall kollat på Vampire Diaries, eller halva Vampire Diaries... Pappa skulle kolla på Mitt i Naturen först.

Så nu ska jag nog surfa in på Tv6 Play och tiita på den halvan jag inte såg :D


//Claramidos

Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0