Such a rush to get nothing at all,

Julen närmar sig, imorgon smäller det ju!

Igår var jag ju hos Klara och vi bytte paket, här är det jag fick, blev jätteglad för allt!



Kavaj från New Yorker, har velat ha den länge!


Hårsprej, har behövts länge, den enda jag har haft sen den förra tog slut var Syoss och den luktade tantparfym...


IsaDora Graffiti Nails, tänkte köpa en gång, men det blev inte av, så jag blev riktigt glad.

Resultat! Var kanske inte så skicklig men det kommer tror jag.

Från mig till dig, en riktigt riktigt god jul!

//Claramidos

Kommentarer
Postat av: K

Gud vilka bra julklappar några är OTROLIGT generösa och bryr sig om dig! ;P hihi

2010-12-23 @ 15:55:17
URL: http://klaragadd.blogg.se/

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0