När mina fingrar inte känner mer, när mina ögon inte längre ser

Idag ska det vara luci heeeela lååånga dagen. Hoppas att jag inte dör, för då skulle jag ju inte kunna blogga mer...

Nä, skämt åsido, jag ser faktiskt lite fram emot det. Jag ska spela fiol på tre låtar och sjunga solo på en. Och i år ska vi vara i en ny lokal, då ungefär halva luciatåget tuppade av förra året. Och då slipper vi ha fem luciatåg som  förra året och bara ha två!


En rätt så osminkad jag...

Men nu måste jag gå snart :) Skriver senare, om jag inte dör såklart :D

//CLaramidos

Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0