I dream about you all the time,

ÅHH! Jag har verkligen massor med saker jag VILL ha!

Asså den här mössan har jag typ kollat på jättelänge!

OJ :O bilden blev större än tänkt...
Men iallafall, den finns på Monki för 180 kronor

Och det är ett par assnygga skor på DinSko som jag inte hittade någob bild på... Men dom kostade 400 kronor :(


Och... Halsbandsur! Jag kan nog aldrig få nog! De finaste jag hittat har varit på BeccaDesign! är är några jag bara måste ha!


Det är lite synd att det inte är en kedja men den är ju superfin!


Den är så vacker!!!


Visst är den fin! Det är romerska siffror på utsidan också, alltid ett plus!

Ja, det var inte allt jag går och tänker på, men det är de viktigaste...

//Claramidos

Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0