And I'm tired, I should not have let you go,

Hejhej alla :P eller ni som kollar.

Ikväll har jag faktiskt haft julavslutning med fiolen. Jag spelade upp mitt solostycke, igen. Det gick bättre den här gången, trots att jag inte hade några noter (!).

Men nu känner man verkligen att julen är nära, man har inga läxor, ingen tid att passa.

Jag känner bara en otrolig lättnad, så himla skönt.

Men nu ska jag faktiskt svara på "Anonym"s fråga angående lussebullar.
Ja, jag tycker att det är fullkomligt okej att baka lussebullar efter lucia. Faktum är att vi nog aldrig bakat lussebullar i tid här hemma.
Så ni som tycker att det är ookej att baka lussebullar efter lucia är välkomna hem till mig i Huddinge, så kan vi prata om det.
:D

Skönt att ha det uträttat.

Här är jag nu.
'
Iförd pappas tröja

Hare bra kexchokla!


Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0