All my nightmares escaped my head,

Hjälp mig! Men på allvar, jag vet inte vad jag ska välja. Det är så att jag, som ni kanske redan visste, ska spara till en ny mobil. Kan inte ni kommentera vad ni tycker?

Alternativ 1:
Iphone 4
Fördel: Ny, "high-tech".
Nackdel: Kommer behöva spara i en evighet.



Alternativ 2:
Iphone 3GS
Fördel: Billigare och färdigutvecklad
Nackdel: Måste köpa den andrahand, typ blocket eller tradera.



Alternativ 3:
Sony Ericsson x10 mini Pro
Fördel: Liten, hanterbar, bra med tangentbord, ganska billig.
Nackdel: Pappa har en sån, den är inte lika bra som iPhone.


Så.... HJÄLP MIG!!!!!!!
(kommentera)
AAAAAAAAAAAAH!!!!!!!

Okej, hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Definitivt alternativ nummer 2

1an är jättedyr!

3an suger säger alla i min klass som har den.

pöss på dig claring raring!!

2010-12-09 @ 15:37:04
Postat av: Sofiamariah'

3Gs kan visst köpas ny, bara så du vet! :) T.ex. på comviq.se :) Kram på dig!

2010-12-25 @ 18:46:54
URL: http://sofiamariah.blogg.se/

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0