Saknad,

Hej alla och glad sommar!

Har inte kunnat uppdatera, eftersom jag var i Kall på fiolkurs (typ det bästa jag gjort i mitt liv). Vi bodde på hotell och åt på restaurang varja dag i nästan två veckor! Sedan fick vi tid att öva nästan 5 timmar varje dag, det skulle man ju aldrig hinna med hemma.
Jag träffade massor av nya vänner från hela Sverige och det var bara så kul!

Så kommer man tillbaka hem och så på något vis är allt som det alltid har varit. I Kall behövde man inte tänka på bekymmer man hade hemma, så man hade nästan glömt dem. Och så kommer man hem och de kommer tillbaka. Gud, vad jag saknar Kall och dess personer.

Och alla var typ skitduktiga på fiol! Jag säger inte att jag är dålig, men de här människorna var helt fantastiska!

Har inte heller haft de bästa tillgångarna till Internet eller Facebook, de hade en dator på hotellet, men det var en gammal MacBook, fungerade inge vidare!
Haha, det tog ett tag innan vi hittade "Logga-ut"-knappen på Facebook.


Kalls kyrka och Åreskutan


Utsikt från vårat fönster på hotellrummet


bra!


Saknar det!



Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0