I've been away for a while now,

Förlåt för dålig uppdatering. Känner mig riktigt usel när jag ser att det är några stackare som knotar sig in på bloggen varje dag, och så har jag inte uppdaterat på typ jättelänge.

Har egentligen inte så mycket att säga, har bara varit borta i helgen.

I fredags var det dags för mig att ta plats i skolans kök, eftersom vår skola har ett system där elever ska få jobba i två dagar som mattant. Så jag ber er alla som latar till det, typ ställer tallriken snett, besticken i sopkorgen o.s.v. SLUTA! Ni anar inte hur sur man blir!!! Det är så störande med alla som tycks göra det med flit, och sedan går därifrån med ett brett flin på läpparna.

Aja, stort sett var det ganske kul att jobba där, slippa skolan och sånt. Dessutom får man alltid välja något ur cafeterian :D.

Så imorgon är det off till skolköket igen, ska faktiskt bli skönt att slippa koncentrera sig.

Det var allt, hoppas det täcker litegrann :P




Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0