I feel my wings have broken in your hands,

Tjobre! Idag har varit en fantastiskt skön fredag! Asså, vi hade ju SO-prov igår, och dessutom skulle en SO-uppsats in idag, och jag har inte haft så mycket tid att blogga. Men nu(!), mina vänner, är det dags!


Så trodde du att det skulle vara en överaskning, men det var det inte.


Nämen i alla fall, nu är det Vampire Diaries på TV6 play för min del. Men först ska jag uppdatera om mina dagar.

Måndag: Var i skolköket hela dagen, fast det var ganska skönt faktiskt. Slapp skolan.
Tisdag: So
Onsdag: Följde med Hedvig och kollade på premiären av första delen av sista filmen i Harry Potter! Hedvig skulle egentligen gått med Jossan, men Jossan blev sjuk, och då hade de redan bokat platser och köpt biljetter. Men, jag säger det till alla ni som inte sett den än: SE DEN!!! Den var sjukt spännande och helt klatr den bästa av alla filmerna!
Träffade dessutom två kompisar från min förra klass inne på toaletten på Heron City. Visade sig att dom satt två rader över oss i biosalongen. Eftersom vi bor rätt nära varandra fick jag skjuts hem av dem. Roligt.
Torsdag: So-prov, SO-uppsats och sedan fiollektion.
Idag: Bra dag helt enkelt!
Imorgon: Hoppas på Skärholmen med Klara och Annika, men det kanske blir söndag.

Håller på med en ny design också :D

Jag har tänkt på en sak, det är alltid jättekul att se vilka bloggar en bloggare följer. Så därför tänkte jag vara bloggare och skriva vilka bloggar jag läser, regelbundet.

Först denna blogg, som min kusin skriver
AlmostSevenDaysAWeek

Och sedan denna, som Klara, en väldigt god vän till mig skriver.
Klara Gadd

Så nu får ni spana in dem, Och ha en bra helg!


Min outfit, fast bilden är gammal.


Hare bra Kexchokla!

Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0