Greys Anatomy-tajm

Myser framför tv:n (och datan, obviously :P), Greys Anatomy på gång. Måste säga att jag inte är ett jättefan av "dokumentär-avsnittet", men vad ska man göra?



Vi fick sluta tidigare i skolan idag, så jag, Elin och Hedvig åkte till centrum. Det är så överdrivet, de har redan sattit upp julbelysning. Jag menar, det är ju typ mer än en månad kvar! Men i alla fall, jag behövde köpa knappar till kjolen jag syr ( i skolan), och medel för mocka, som jag kan ha till mina skor.

Visade sig sen att mamma köpt hon med, så det var ju lite onödigt.

Men sedan var jag och pappa på woody och kollade på garderobsdörrar. Sedan gick jag till Stuvstakyrkan och var med på SMU-middagen.

Tänker göra lite SO också, ska försöka ta varje tillfälle i akt. Jag vet, varför bloggar jag överhuvud taget just nu då?
Inte f** vet jag...

Får väl lägga av, för ikväll asså.

Såå... Hare bra Kexchokla!

Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0