Do you really wanna live forever?

Jag vill vara tråkig och skriva något tråkigt. Ett s.k. "kompis-inlägg".

Men på allvar. Jag måste vara världens tursamma person som har vänner som bryr sig, som ställer upp i regn och rusk. Jag är så stolt över er, och jag vet att ni är stolta över mig, åtminstone för det mesta. Jag älskar er så himla mycket, vet inte vad jag skulle göra utan er. På allvar, hur kunde jag överleva utan er förut?

Och Annik, ja jag vet att du läser detta, du måste verkligen tro på dig själv. Våga satsa.

Ville bara säga det.

//Claramidos

Kommentarer
Postat av: Klara Gadd

hoppas du menar mig med ;P

och jag håller med, vi har en himmla tur som har varandra... och vi måste stötta varandra, alltså just nu mest Annika!

2010-11-25 @ 21:59:23
URL: http://klaragadd.blogg.se/

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0