Will I see heaven in mine?

Hej alla!

Idag ska bli spännande. Jag ska nämligen åka till SKHLM och köpa... JULKLAPPAR! Kul, men vet inte riktigt vad jag ska köpa till alla.

Annika och Klara ska med, vi ska köpa julklappar till varandra. Idotiskt, jag vet, men det blir kul.

Just nu har jag precis börjat med min fruktost.

Nu trodde du att jag stavade fel men, nej, det gjorde jag inte. En fruktost är som en frukost fast man får bara äta frukt! Det är mest vatten och man håller sig inte på det, men om man är som jag så är det i princip det enda som går ner en lördagsmorgon. Förutom kalaspuffar och frosties. Det är gott.

Aja, nu ska jag sluta babbla och fortsätta äta.

Hejdå!!!!


Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0