We are the people that rule the world,

Idag skulle jag + familjen räffa min moster och hennes familj, men hon hade feber så jag, mamma och min bror åkte till SKHLM. Det var rea på Monki så jag skyndade mig dit och letade brutalt efter hatten, ni vet:

Kommer ni ihåg?
Och gissa...
































JAG FICK DEN! + En blus som jag gått och sneglat på ett tag nu...


Åh, båda var på halva priset. Blusen/skjortan skulle kostat 300 kr, men kostade 150 kr, och hatten skulle ha kostat 180 kr, men kostade bara 90 kr!

Det var lite jobbigt för det var sagt att mamma skulle betala och sen ta pengar från mitt konto, men vi hade skillts åt. Så väl inne på Monki visste jag inte vad jag skulle göra, där jag stod med kläderna i famnen. Jag hade ingen teckning på mobilen, och kön var jättelång så jag orkade inte lägga undan dem. Istället gömde jag dem under en rätt ointressant kofta, där ingen skulle kolla.

Jag blev jättenervös sen när jag och mamma kom tillbaka, men som tur var fanns de kvar under den trista koftan. Haha, sen upptäckte jag att det inte fans någon kvar av varken hatten eller blusen! Va bra att jag gömde dem...


Riktiga sommarkläder, mitt i vintern.

//Claramidos

Kommentarer
Postat av: Anonym

Galet fin bild på dig! Profilbild nästa!!

2010-12-26 @ 23:51:51
Postat av: Klara Gadd

Hihi vad kul jag var också i skhlmen i söndags :P hehe

din nya design är SKIT fin!

vi borde göra nått någon dag det går att smsa mig nu :P

2010-12-27 @ 01:38:11
URL: http://klaragadd.blogg.se/
Postat av: Sofia

du är så gudomligt söt clara!

2011-01-01 @ 18:25:23
URL: http://sofiasjonneby.blogg.se/

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0