My room, in the middle of our house,

Jag är i full gång att plocka i mitt rum nu, för vi ska ju som sagt göra om det :P

Så här är några bilder på hur det ser/såg ut nu:






Ja, så ser dert ut, fruktansvärt nog.

Nu är det så att jag igår rensade ur hela min garderob ner i en flyttkartong + 2 sopsäckar. Känns tomt. I garderoben alltså. Och det är inte förän nu jag riktigt fattar uttrycken "Living in a box" och "Think outside the box!"...


Min tomma garderob, som resulterade i...

... en överfull flyttkartong. Också känd som "The Box".

((Jag vet att jag har en affisch i min garderob, men jag blev så trött på att ha den på väggen, men kunde inte förmå mig att slänga den!))

Kom faktiskt också tänka på det där uttrycket "I like to have my clothes where I can see them, in my closet!", som i mitt fall skulle bli "I like to have my clothes where I can't see the them, in a f*** BOX!!!!!"

Haha, nä kanske blev lite grovt där, så arg är jag inte! :) Det känns bara lite konstigt att gräva i en kartong efter närmsta bästa tröja.


Vi får se när jag fortsätter med bilder och dokumentering!

Vi ses :P

//Claramidos

Kommentarer
Postat av: Annika

Bästa rubriken asså! :P

2010-12-16 @ 15:39:07

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0