Jul jul, strålande jul

Idag tittade vi på film och städade i skolan, sen gick vi hem, eller jag och Felli åkte till Tumba. Sen när jag skulle hem från Tumba, stannade tåget helt i Flemingsberg. Jag tröttnade efter ett tag på att st på tåget och vänta, så jag gick till bussarna och tog första bästa. Kom i alla fall hem ganska snabbt.

Men grejen var den att jag skulle vara tillbaka på skolan 35 minuter senare :S. Vi skull öva EN låt!

Så onödigt...

Jaja jag hade tur, mamma, som hade bestämt sig för att jobba hemma idag, tog på sig att skjutsa mig.

Sen fick vi våra första betyg! Det gick faktiskt väldigt bra.

Pappa och min bror som övningskörde kom och hämtade mig, Elin och Hedvig, och sen efter att vi släppt av dem, åkte vi och köpte en julgran! Jag vet inte om det var någon skönhet, men den blir nog helt okej!

Jag har tänkt på en sak. Det är jobbigt när man råkar skriva åp istället för på, det händer hela tiden för mig! och sen läser man det och bah "ÅÅÅP???? Vad är det??".

Ska vara noggrann med det...

//Claramidos


Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0