I hope we can find a way of seeing it all,

Juldagen, är det bara jag eller är det den absolut tröttaste dagen på hela året?

Pappa väckte mig halv sju, vi skulle gå på julottan. Jag var så trött sen när vi kom hem att jag drack ett halvt glas oboy, och somnade på soffan.
Jag minns att jag småvaknade några gånger, men jag tror jag sov rätt djupt annars. Pappa väckte mig igen kvart över ett.

Sen dess har jag spenderat dagen i mitt rum, jag har fyllt 2 flyttkartonger nu!

Jag måste berätta lite vad jag fått i julklapp.
  • Penslar
  • Akrylfärger
  • Målarduk på rulle
  • Triamarkers
  • En kofta
  • Vetekudde
  • Pengar
Jag är jätteglad över allt! Jag tror jag har missat något...

Jag är superglad över triamarkersarna, det är speciella pennor, de är jättekul att rita med! Lite roligt med dom är att dom har tre spetsar, otroligt nog. Kan visa upp någon teckning någon gång.

Vilket påminner mig om att jag måste börja på den nya designen!

Hur har er jul varit?
//Claramidos

Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0