Para- Para- Paradise!

Hej igen! Tänkte nu, trots stress och allmän tidsbrist, börja blogga igen. Råkade ju ta en oväntad bloggpaus på några månader!
Sen senast:
  • Jag har nu fixat ett nytt minneskort till min kamera så nu har jag ingen kamerasladd att skylla på... (attans).
  • Jag har skaffat en ny frisyr (som jag älskar) men jag måste nog klippa till den lite snart igen. Haha, ännu ett bevis på hur länge jag varit borta från bloggen...
  • Jag har gått med i Suso, Stockholms Ungdoms symfoniorkester.
  • Jag har börjat 9an (!!!) .
Ja, mycket mer har inte hänt. Nu är det dags för dig som läser detta att inse att mitt liv faktiskt inte är så intressant!
Idag blev jag överlycklig! Gissa vad?
Coldplays nya skiva kom!
Beställde den för några veckor sen, releasedatumet skulle inte vara förrän den 24e... Men den kom idag, tre dagar för tidigt! Den är så bra!!!!
Så istället för att plugga har jag suttit och lyssnat på den (om och om igen)...
Men nu kan jag i alla fall skriva en recension om den till Journalisterna :P
Ha det bra!

Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0