C'est la vie... Oui, je parle francaïs seulement ajourd'hui!

Har höstlov - har tråkigt.
Fast jag har i och för sig hittat The Halsduk of my Dreams! Eller ska man kalla det för en snood? (Vad kallas de för något?!) Jag är väl lite sen med att hoppa på den trenden, men å andra sidan skiter jag i om det är en trend. Huvudsaken är att den är snygg! Det är den och den passar perfekt till mina fina vantar!
Oj, vad sur jag ser ut?
Ikväll har jag suttit ensam i soffan och kollat på nästan hela Stolthet och fördomar. Den var så himla fin! Åh, jag måste hyra den någon gång och se hela. Nyare versionen alltså (vet inte om jag skulle orka med den äldre).
Är jag den enda som alltid blir småförälskad i varenda romantiska snubbe i varenda romantiska film?!
Jag skojar inte, han i Stolthet och fördomar var inte ens snygg! Oh lá la! Vad ska jag ta mig till? Jag kan gå i dagar och se tillbaka på samma karaktär... Fast jag kan ju inte vara ensam om det!

Lägger in ett litet Youtube-klipp från filmen...

Det är kanske lite svårt att förstå om man inte sett vad som hänt innan, men jag höll på att när han sa "I love you..." Ils sont très bien! Jag rekommenderar filmen... :)
Voila, c'est tout!

Kommentarer
Postat av: Klara Gadd

den där tubhalsduken var skiit fin :)

och den känns väldigt din stil :)

TEAY! du har börjat blogga igen!

2011-11-05 @ 14:45:43
URL: http://klaragadd.blogg.se/

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0