The spring is knocking on the door, and you wont let it in,

Hejhej :)

Jag har gjort något fruktansvärt med mitt bloggkonto... På något vis har den börjat zooma in skitmycket så jag har värsta pensionärs-vyen. Och det är bara efter att jag loggat in på blogg.se :S Jag tryckte typ på Ctrl och den lilla knappen bredvid + och ?, någon som vet hur man fixar tillbaka det?

Aja, idag var jag, mamma och pappa och tittade på cykel. Var mest inne på att köpa en "Kungs" men efter att ha läst ett antal recentioner på nätet (där det stod att den rostar och att ramen kan spricka) kom vi fram till att vi nog skulle ta någon lite mer... säker (satt säga).
Men vi kom i alla fall inte hem tomhänta, då mamma hittade hennes drömpjäxor (hennes förra var trasiga, och hon hade lagat dem med plåster).

Men nu, hm cykel, jag har två jag är mest inne på.

Kronan Damcykel, jag gillar den klassiska stilen på den. Jag menar Kronan, det är väl rätt gammalt det märket?



Någon cykel, jag vet inte märket, men jag gillar den "gamla" looken.
Och de beiga däcken!!! Jag och pappa har bestämt att vi ska gå och kolla på den på tisdag.

Vilken skulle ni välja?

Hade lite tråkigt så jag gjorde ett "outfit-collage".

Jag idag.




Kommentarer
Postat av: Annika

Jag skulle nog välja den översta :)

2011-03-14 @ 21:31:29
URL: http://apieceofannika.blogg.se/
Postat av: Signe

Tror för sjutton att cyklen med beiga däcken är min cykel!! Har du snott den?? :p

2011-03-17 @ 18:08:24

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0