Sometimes I wake up and I'm falling asleep,

Hejhej alla ♣

Nä fy vad jag skäms över att jag inte skrivit mer, men jag har ju varit på landet, och det räcker som ursäkt tycker jag.

Egentligen skulle jag kommit hem på fredag, men vädermannen påstod att det skulle bli dåligt väglag.

Jag har inte så mycket bilder från landet, men ni skulle ha sett hur sagolikt vackert det var där, tjockt med snö, och solnedgången var så himla fin.

Jag saknar det, samtidigt som jag saknade allt här när jag var där...

Är ärligt talat inte skrivsugen, nu vill jag spela Assasins Creed II!


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

sv: tack för din röst den räknas självklart med :)

2011-01-07 @ 01:09:02
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0