NU ska jag bli aktiv :P

Jag har bestämt mej för att bli aktivare... Jag har lixom skaffat en egen dator:P

Idag var jag och Elin inne i stan och letade efter datorväskor till våra datorer... Det var svårare än själva datorn måste jag säga! Men det bra var att jag hittade ett ganska fort som jag köpte, och då fick vi varsin kalender på köpet! Vi blev riktigt glada :) Sen skulle vi hitta ett åt Elin, och precis när vi var på väg hem, utan att ha hittat nåt fodral, kom Elin på att vi kunde gå till Åhlens! Och så hitta Elin ett perfekt som inte kostade så mkt heller!

HSH, vi hade roligt och var supernöjda när vi kom hem :)



Hare bra :))

Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0