Am I loosing it?

Det känns tomt, som om jag inte vet vad jag ska tänka. Jag tänker tomt. Jag mäktar inte med att tänka på allt jag borde tänka på... men jag måste...


Har inte bloggat på flera veckor, inte ens nämnt att jag praoar på världens underbaraste dagis, med världens underbaraste ungar! Jag känner ändå inte riktigt att det är slut, att jag inte orkar blogga mer.

Nä, jag har orken att göra detta. Men två bloggar orkas inte med. Mangopinglorna har ju helt spårat ur. Jag gör aldrig ett inlägg bara för att det är roligt längre. Det känns som ett tvång, och det är inte så jag vill känna. Jag vill helst av allt behålla min blogg, men det kommer inte funka om jag ska fortsätta vara "aktiv" på den andra.


Eller är det bara för att jag är sjukt trött och varit lite skum hela dagen som jag tänker såhär?
Gud hjälp mig. Jag är så förvirrad.




Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0