Our house, in the middle of a street

Lördag. Vaknade i morse och fick panik. Tills jag kom på att det var lördag :P . Så somnade jag om, och vaknade när pappa ryckte upp dörren, och frågade när jag skulle vara på "Hannas Trädgård" där vår klass skulle lussa. Då var klockan typ 10 över 11, och jag skulle vara där 12. Jag bestämde mig för att skita i det, jag var sjukt trött efter veckan ju.

I alla fall så ska jag, Annika och Klara träffas ikväll, och nu ska jag följa med mamma och handla.

Ungefär så här ser jag ut idag, ett anna par byxor bara.

Tröja - JC
Halsband+armband - Glitter
Byxor - Dr Denim (hittade dem nya på second hand)


Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0