hej :P

Just nu sitter jag framför datan och väntar på att tiden ska gå... drar mej för att göra so-läxan :S Sitter oxå och lyssnar på lite låtar på spotify :P och nu måste jag skriva ner de fiiinaste låt-"replikerna"!!!


"I feel my wings have broken in your hands.
I see the words unspoken inside, and they pull you under

I see the world has folded in your heart.
I feel the wawes crash down inside, and they pull me under"
Save me - Remy Zero

"In a bullet proof vest, with the windows all closed.
I'll be doing my best, I'll see you soon.

In a telescope lens, when all you want in friends.
I'll see you soon."
See you soon - Coldplay

"Let me drown in your laughter, let me die in your arms"
Annies song - John Denver



OOOH MIN BROR FÖRSTÖRDE SPOTIFY FÖR MEJ!!!!!!!!!

Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0