Kallt

Hejhej! Just nu sitter jag och småfryser, det blev kyligt nu på kvällen! Har vart och spelat fiol på "Skrömta-natta", det var ASSEGT. Jag är skittrött men jag vill inte gå och lägga mig.

Så nu sitter jag och bloggar medans jag lyssnar på The xx - Intro. Den låten blit man lite rädd av :S men den e fin. Ska göra ett nytt tema... det gamla är för svart, och mörk. Sedan ska jag förstora texten lite... M<en allt det där tar jag i morgon.


Ha en bra kväll!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/1895337/images/2010/claramidossymbol-svart_88766618.jpg

Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0