Äntligen fredag!

Hejhej igen! Efter en till konsert igår fick vi i vår klass gå hem, och det gjorde att det kändes som att fredag var igår. Så när jag vaknade i morse och insåg att det inte var lördag, blev jag så irriterad. Skoldan var ganska soft och efter en slapp SO-lektion fick vi åka hem :D Så det var bra...

I eftermiddags så träffades jag och mamma i centrum för att titta på skor till konfirmationen. Mamma blev lite sur för att jag va så inspirationslös, men till slut hittade vi ett par sor jag verkligen älskade... Jag tror mamma var inne på att jag skulle få ett par vita skor, men det blev ett par svarta :)

Här e dom






(Jag fick dom från Crispin)

Jag ska ha dom på skolavslutningen oxå :P

Så här såg jag ut idag, första shortsdagen för i år :P


Linne - En affär i London
Jeansshorts - H&M


Ha en trevlig kväll <3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/1895337/images/2010/claramidossymbol-svart_88766618.jpg

Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0