"All you need is love"!

ÅÅÅH! Jag har precis kommit hem från klassen konsert. Den hette "För kärlekens skull" . ALLT GICK SÅ BRA!!!! Alla sjöng helt jättefint och allt blev så bra med "akterna" mellan låtarna!!!
Jag e så STOLT över klassen! 7md rockar fettttttt! (det är meningen att det ska vara överdrivet)


Nu sitter jag och tittar på Grey's Anatomy och bloggar såklart :P Sen måste jag ju gå och LÄGGA mig oxå;P Jag ska va i skolan 8 imorrn för fler konserter. Men det tar jag senare :D




Sov gott!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/1895337/images/2010/claramidossymbol-svart_88766618.jpg

Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0