And it's just like you said,

Första dagen på lovet, det är snö överallt och jag sitter och myser med en lussebulle. Oops, ajaj! Nu måste jag gå på toa!

Så, tillbaka nu!

Sov till 10 i morse då telefonen ringe. Man började ju undra vem som ringer 10 på en onsdag! Jag gick i alla fall upp och svarade och detta var det jag hörde:
"Hej! Jag heter Anders och jag ringer från Dagens nyheter. Är din pappa hemma?"
Jag blev sur.

Men inget kan förstöra mitt goda humör idag, jag ska vara med Klara och Annika och det är ju JULLOV!


Blev dessutom förvånad över hur fint mitt hår var när jag gick upp!

Not so bad, huh?


Haha :P

//Claramidos

Kommentarer

Här får du mer än gärna skriva en kommentar!

Om du har ett namn, skriv det här!
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas, endast JAG kan se det!

Bloggadress/Hemsida:

Komplimang/fråga/beundring/något roligt skämt kanske:

Trackback
RSS 2.0